Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 14:01:23 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/16175 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Aa 
küla, Tapa-Narva 252-254 km// Aidu-Liiva küla, Kohtla metskond 127// 64// 
Tapa-Narva 248,8-252 km// Turba// Irvala küla, Tapa-Narva 245,9-246,8 km// 
Lohkuse küla, Külmoja// Toominga// Lüganuse alevik, Tapa-Narva 248,5-248,8 
km// Püssi linn, Männiku tn 1b// Püssi raudteejaam// Toila vald, 
Kohtla-Nõmme alev, 13115 Kohtla - Kohtla-Nõmme tee T10// T3// T4// Pargi tn 
3// Raudteemaja tn 1// 3// 9// Taime tn 5// 7// Taime tänav L1// Tapa-Narva 
254,0-256,5 km (Kontaktvõrk (Püssi - Kohtla)) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26876031>  (menetlus nr: 
411000), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister